sâmbătă, 5 iunie 2010

ORASUL NOSTRU

Profită de oportunitatea de a participa la concursul nostru foto unic! Arătaţi cele mai frumoase fotografii ale Europei, şi încărcaţi-le pe website! Competitorii care primesc cele mai multe voturi, vor câştiga unul dintre cele 500 de cadouri exclusive. Premiul cel mare este o excursie de lux, de 13 zile prin Europa. Votaţi pe fotografiile preferate, totodată puteţi creşte şansele de câştig prin implicarea prietenilor de pe Facebook, Twitter sau prin intermediul e-mail-ului.
REGULAMENT
Cele 4 categorii in care va puteti inscrie sunt:
Casa mea şi familia mea
Oraşul meu şi viaţa mea cotidiană
Ţara mea şi cultura sa
Europa şi viitorul

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am subscris si eu la acest frumos concurs cu o poza din orasul meu. Te astept sa-mi acorzi cateva voturi.

Anonim spunea...

Foarte dificil sistemul de votare, imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult.